دوره 30 (1402)
دوره 29 (1401)
دوره 28 (1400)
دوره 27 (1399)
دوره 26 (1398)
دوره 25 (1397)
دوره 24 (1396)
دوره 23 (1395)
دوره 22 (1394)
دوره 21 (1393)
دوره 20 (1392)
دوره 19 (1391)
دوره 18 (1390)
دوره 17 (1389)
دوره 16 (1388)
دوره 15 (1387)
دوره 14 (1386)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1377)
دوره 5 (1376)
دوره 4 (1374)
دوره 3 (1373)
دوره 2 (1372)
دوره 1 (1370)
نویسنده = %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
تعداد مقالات: 5
مقایسه نقش ارتباطات میانفردی و رسانههای جمعی در رفتار سیاسی مطالعه تطبیقی انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهر تهران
دوره 23، شماره 74 ، آذر 1395، ، صفحه 1-36
چکیده
میانفردی» و «رسانههای جمعی» در رفتار سیاسی و سهم هر یک از این دو در اطلاعرسانی و تصمیمسازی سیاسی است. بدین منظور از نظریه جریان دومرحلهای ارتباطات لازارسفلد که توسط رابینسون اصلاح و تکمیل شده و همچنین نظریه راش درباره ارتباطات سیاسی استفاده شده است. بر اساس نظریه رابینسون افراد جامعه حداقل به سه بخش رهبران، پیروان ... بیشترالگوهای مختلف ارائه پیامهای سلامت سنجش نگرش مخاطبان درباره تأثیر الگوهای مختلف ارائه پیامهای سلامت تلویزیون ...- هادی خانیکی - حبیب راثی تهرانی
دوره 23، شماره 73 ، شهریور 1395، ، صفحه 33-61
چکیده
طراحی پیامهای سلامت مقولهای میانرشتهای است که از حوزه ارتباطات سلامت سرچشمه گرفته است. آنچه در این مقاله بدان پرداختهایم، سنجش میزان تأثیر الگوهای مختلف ارائه پیامهای سلامت بر مخاطبان تلویزیون است. پرسش مهم مقاله این است که چگونه رسانهای مانند تلویزیون از طریق الگوهای متفاوت ساختاری تولید و پخش پیامها و اطلاعات ... بیشترکنشگری و قدرت در شبکههای اجتماعی مجازی «مطالعه کارکردهای فیسبوک در فضای واقعی»
دوره 20، شماره 61 ، شهریور 1392، ، صفحه 45-80
چکیده
چکیده شبکههای اجتماعی مجازی در سالهای اخیر زمینه کنشگری را بیش از سایر رسانههای متأخر فراهم آوردهاند. گفتمان قدرت، که زمانی متفکران علوم انسانی را از جنبههای گوناگون، به تفسیر و تأویل این کنشها وا میداشت، اکنون در فضای مجازی به نحو پیچیده و شبکهای تعریف میشود. بر این اساس کنشگری کاربران، به دنبال خود، بسیج و همسویی ... بیشتر«تئاتر برای توسعه» به مثابه رسانه: فرایند شکلگیری و ویژگی-های ارتباطی
دوره 19، شماره 59 ، اسفند 1391، ، صفحه 142-173
چکیده
این مقاله در چارچوب تحولات نظری ارتباطات توسعه به طرح و بررسی تیافدی[1] و ویژگیهای آن پرداخته است. تیافدی محصول دو چرخش پارادایمی در ارتباطات توسعه از نظریات خوشبینانه «مکتب نوسازی» به نظریات انتقادی «مکتب وابستگی» است که در چارچوب گفتمان «توسعه از نوعی دیگر» و نظریات «ارتباطات مشارکتی» شکل گرفت ... بیشترتأثیر سازوکارهای ارتباطی اینترنت، بر الگوهای تعامل کنشگران فضای سایبر ایران
دوره 19، شماره 56 ، خرداد 1391، ، صفحه 73-116