TY - JOUR ID - 5304 TI - عوامل مؤثر بر کارآیی روابط عمومی ها: بررسی تطبیقی دیدگاههای مدیران اجرایی و مدیران روابط عمومی JO - فصلنامه علوم اجتماعی JA - QJSS LA - fa SN - 1735-1162 AU - حبیب زاده, اصحاب AD - هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی Y1 - 2006 PY - 2006 VL - 12 IS - 31 SP - 145 EP - 167 KW - روابط عمومی KW - مدیران روابط عمومی KW - مدیران اجرایی KW - کارایی KW - افکار عمومی DO - N2 - امروزه یکی از مهمترین مسایلی که اهمیت و نقش روابط عمومی ها در دستگاه ها و سازمان های دولتی و خصوصی را به طور جدی مطرح کرده، پیچیدگی و پویایی روزافزون اجتماعات بشری است. در این راستا گستره و افق توسعه ارتباطات بین سازمانی دستگاه ها و ضرورت های انعکاسی و انتقال یافته ها و دستاوردها به عموم مردم و برقرار ماندن پل ارتباطی بین مسئولان و مردم از مهمترین عواملی است که نقش، اهمیت و ضرورت ارتقای کارآیی و نوآوری روابط عمومی را ضروری ساخته است. به طورکلی، هدف مقاله عوامل مؤثر بر کارآیی روابط عمومی و ترسیم سیمای آن درسازمان ها از دیدگاه مدیران اجرایی و مدیران روابط عمومی میباشد. UR - https://qjss.atu.ac.ir/article_5304.html L1 - https://qjss.atu.ac.ir/article_5304_86188952a7e9751fbb4cc9d1e278df53.pdf ER -