دوره 30 (1402)
دوره 29 (1401)
دوره 28 (1400)
دوره 27 (1399)
دوره 26 (1398)
دوره 25 (1397)
دوره 24 (1396)
دوره 23 (1395)
دوره 22 (1394)
دوره 21 (1393)
دوره 20 (1392)
دوره 19 (1391)
دوره 18 (1390)
دوره 17 (1389)
دوره 16 (1388)
دوره 15 (1387)
دوره 14 (1386)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1377)
دوره 5 (1376)
دوره 4 (1374)
دوره 3 (1373)
دوره 2 (1372)
دوره 1 (1370)
کلیدواژهها = %D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B7 %D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C
تعداد مقالات: 3
بررسی نقش روابط عمومی در تولید و بازتولید سرمایه اجتماعی سازمانی و ارائه مدل مناسب
دوره 19، شماره 58 ، آذر 1391، ، صفحه 186-232
چکیده
سرمایه اجتماعی منبعی است که در راستای دستیابی به اهداف، در اختیار سازمانها و اشخاص قرار دارد. بنابراین روابط عمومی ، نقشی مهم و گاهی اوقات ضروری در تشکیل سرمایه اجتماعی و مصرف آن ایفا میکند. این پژوهش در پی یافتن پاسخ این مساله که چگونه فعالیتهای روابط عمومی به تولید سرمایه اجتماعی به طور اعم و سرمایه اجتماعی سازمانی به طور ... بیشترعوامل مؤثر بر کارآیی روابط عمومی ها: بررسی تطبیقی دیدگاههای مدیران اجرایی و مدیران روابط عمومی
دوره 12، شماره 31 ، آذر 1384، ، صفحه 145-167
چکیده
امروزه یکی از مهمترین مسایلی که اهمیت و نقش روابط عمومی ها در دستگاه ها و سازمان های دولتی و خصوصی را به طور جدی مطرح کرده، پیچیدگی و پویایی روزافزون اجتماعات بشری است. در این راستا گستره و افق توسعه ارتباطات بین سازمانی دستگاه ها و ضرورت های انعکاسی و انتقال یافته ها و دستاوردها به عموم مردم و برقرار ماندن پل ارتباطی بین مسئولان و مردم ... بیشتربررسی کارآمدی روابط عمومی و عوامل مؤثر بر آن، مطالعه موردی: ادارات آموزش و پرورش استان گلستان
دوره 12، شماره 30 ، شهریور 1384، ، صفحه 123-150