دوره 30 (1402)
دوره 29 (1401)
دوره 28 (1400)
دوره 27 (1399)
دوره 26 (1398)
دوره 25 (1397)
دوره 24 (1396)
دوره 23 (1395)
دوره 22 (1394)
دوره 21 (1393)
دوره 20 (1392)
دوره 19 (1391)
دوره 18 (1390)
دوره 17 (1389)
دوره 16 (1388)
دوره 15 (1387)
دوره 14 (1386)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1377)
دوره 5 (1376)
دوره 4 (1374)
دوره 3 (1373)
دوره 2 (1372)
دوره 1 (1370)
سینمای ایران، مخاطب و نیازها‌ی فردی و اجتماعی

علی اصغر کیا؛ سعید شاه حسینی

دوره 21، شماره 64 ، خرداد 1393، ، صفحه 1-34

https://doi.org/10.22054/qjss.2014.341

چکیده
  چکیده پژوهش حاضر با هدف شناخت رابطه‌ نیازهای فردی و اجتماعی مخاطب سینمای ایران با میزان استفاده‌ او از این سینما انجام شده است. روش این پژوهش، پیمایش بوده است که سعی دارد بر اساس نظریه‌ها و مفاهیم مرتبط با مخاطب‌ فعال و استفاده‌ و رضامندی، به این سوال اساسی پاسخ دهد که چه رابطه‌ای بین استفاده از سینما برای رفع نیازهای فردی و اجتماعی ...  بیشتر

نوجوانان و تلفن همراه

علیرضا حسینی پاکدهی؛ مریم حاج محمدی

دوره 18، شماره 55 ، اسفند 1390، ، صفحه 244-281

https://doi.org/10.22054/qjss.2012.891

چکیده
  چکیده امروزه تلفن همراه در مقایسه با رایانه و فناوری‌های اینترنتی، به دلیل ارزانی و سهولت استفاده از آن، نفوذ بیشتری در زندگی اجتماعی،  سبک زندگی و رفتار مصرفی مردم دارد. این مقاله بخشی از پژوهشی است در راستای شناخت این مسئله که نوجوانان تهرانی در استفاده و دستیابی به تلفن همراه چگونه رفتار می‌کنند؟ چارچوب مفهومی ‌بر اساس بررسی ...  بیشتر